A-CORE

Apart from thorough warm-up and limbering-up exercises the training also includes an interval and circular training. Another part of the training is focused on collective CORE exercises – i.e.the central body or exercising in pairs for developing strength, mobility, dynamics and cooperation. After finishing the exercises it is necessary to stretch our bodies again because stretching, as well as a warming-up, is an integral part of every workout without which it is impossible to bring 100% performance.
I am trying to focus mainly on developing functional strength, mobility and flexibility in my training. The main objective is a comprehensive approach to exercise. Exercise should not cause any kind of psychological stress by any chance, on the contrary, it should bring just pure fun.
The last thing we really want, after a hard day (whether at school or at work), is another unnecessary stress and therefore this is exactly the way in which I am trying to conduct joint trainings.
The lessons are conducted in such a way that everyone can find and reach their maximum. It is not important whether I am a beginner, professional athlete, suffer from obesity or just from low self-esteem.
Everyone can find something of a great value here.
My point is to create a pleasant atmosphere and collective spirit which plays a vital role in overcoming our own borders and barriers.

As the saying goes, if you think you can not take it any more you are still capable of taking twice as much and nothing compares to the support given by the others.

CROSSNA

Tělo musí vyvíjet silovou vytrvalost, jinak dokonalé míry získat nelze. Pravidelným cvičením CROSSNA se tělo nejen zpevňuje, ale i zvyšuje jeho kondice. Cvičení je pro všechny věkové kategorie a různé typy lidí. Profesionální trenéři se dokáží postarat o úplně začátečníky a věnovat se jim během hodiny, kdy to nejvíce potřebují.
Crossna - druh silového a kondičního cvičení pro všechny věkové kategorie. Kombinuje gymnastiku, atletiku, vzpírání, fitness - cviky a mnoho dalších.

Nepotřebujeme žádně stroje. Stroje si tvoříme sami v lidském podání pomocí funkčních cviků a pár jednoduchých pomůcek. Tréninky jsou neustálé obměňovány a jsou ve vysoké intenzitě. Je třeba se připravit na to, že začátečník bude po prvním tréninku vyčerpaný. Ale i to má svůj důvod, vyžadujeme vysoké nasazení, odhodlanost a pravidlenost. Jen tím Vám můžeme zaručit 100% výsledky.

CROSSNA - začíná pomalu tvořit komunitu a budeme rádi, když se tato komunita bude pod křídly AVALON FITNESS rozvíjet. CROSSNA se pomalu pro naše cvičící stává životním stylem, který nám ukazuje novou cestu a jen Vy sami zjistíte co dokážete na CROSSNA i mimo ní!

FITBOX

"FITBOX will kick you off" Fitbox is a very popular and fun group exercise using boxing totems and music. The concept was designed for people of almost every age and fitness level. Fitbox includes several basic kikcbox hits with combination of inexhaustible amount of exercises. You wont be bored!

GET-UP

Get up workout increases both physique and strength, as well as explosivenes, speed and endurance. It helps to lose weight effectively, shapes your body and it will help you achieve better results no matter you are proffesional or recretional sportsmen. Every lessons is special and we try to avoid being a stereotype. GetUp is suitable for both males and females until 50 years of age. Workout includes several exercises on different places of gym and each exercise is performed for 30-60 seconds with a pause of 10 seconds.

POWERJÓGA

Powerjóga vychází z hathajógy – jednoho z klasických směrů jógy. Vznikla zhruba v 80. letech 20. století ve Spojených státech. Powerjóga je zaměřena na protažení a posílení svalů celého těla. To samé umí také jóga, i když svalová síla u klasické jógy není tak zdůrazňována. V klasické józe je hlavní náplní uvědomění si svého života v jednotě ducha a těla, převážně se jedná o filozofický přístup k životu. Klasická jóga nezdůrazňuje cvičení jako základ.
Powerjóga není jóga
Power a slovo jóga, znamená v překladu síla z jógy. Powerjóga se soustřeďuje na třetí a čtvrtý stupeň aštangajógy – osmidílné cesty jógy, na ásany (pozice) a pránajámu – procvičování dechových technik. Powerjóga je pro lidi, kteří nechtějí striktně dodržovat pravidla a nařízení klasické jógy, ale chtějí cvičit. Pouze si vypůjčila pozice z jógy, aby jejich pomocí dokázala lidi přivést přes fyzické zatížení těla k řízenému pohybu, vědomému ovládání těla a k psychické a fyzické relaxaci. Jedná se o komplexní pojetí, při němž procvičíte celé tělo, koncentrujete se, zpevníte svalstvo a vzápětí přichází protažení a uvolnění. Vše je podporováno hlubokým a pravidelným dechem, který tělo zahřívá. Dochází k formování postavy zeštíhlením, k úbytku podkožního tuku uvolněním energetických drah v těle a především k mentálnímu uvolnění a získání soustředěné mysli.můj tip jak efektivněji hubnout, nastartovat metabolismus, získat více energie a cítit se svěže.
Přínos powerjógy
Jestliže cvičíme pravidelně, svaly se stanou pružnější, štíhlejší, funkční a hlavně nebudou zkrácené. Klouby neztuhnou a budou volné. Získáme lepší fyzickou kondici a naučíme se obnovovat energii, tím přispějeme k duševnímu zdraví. Powerjóga harmonicky rozvíjí jak psychickou, tak fyzickou kondici člověka. Rozvíjí celistvě svalový korzet a nevynechá jediný sval na těle, a právě proto, je velkým přínosem pro současnou dobu. Máme svaly, které ochabují a svaly s tendencí ke zkracování. První skupinu musíme posílit, aby byla funkční a druhou skupinu musíme protáhnout, aby se nezkrátila a neměla za následek to, že se nám zakulatí záda, začneme se hrbit a pozvolna se nám začne bortit celá postava. Přínosem hlubokého dýchání při cvičení je lepší výživa tkání, nervů a orgánů. Dýcháním zlepšujeme metabolismus tím, že napomáháme k odstranění nadměrného množství kyseliny močové z krve. Jednotlivé pozice působí příznivě na krevní oběh, především se jedná o obrácené polohy. Jimi změníme směr působení gravitace a umožníme chlopním a tepnám žil, aby si odpočinuly. Pro lymfatický systém je velice přínosné spojení dlaní za hlavou doprovázené ukláněním. Pozice mají vliv na celou páteř, nepřímo ovlivňují činnost míchy a uvolňují tlak na nervy, které z ní vycházejí. Powerjóga stabilizuje reakce nervového systému na stres a odstraňuje dlouhodobé napětí.

ZUMBA

ZUMBA je taneční fitness hodina plná energie, skvělé hudby a dobré nálady. Kombinuje dynamickou latinsko-americkou hudbu a latinsko-americké tance spolu s aerobními prvky.
Využívá tance jako Salsa, Merengue, Cumbia, Reaggaeton, Flamenco, Hip-hop, Cha-cha, Samba, Calypso, Belly Dance a mnohé další... Vychází z principu, že cvičení by mělo být zábavné a jednoduché. Sexy a energické latino rytmy vytváří PÁRTY ATMOSFÉRU, která vás strhne do víru pohybu. Je to cvičení, které Vám zaručeně zvedne náladu!
Zábava...Je to typ cvičení, které budete chtít dělat každý den a budete z něj mít obrovskou radost. Účastníci lekce se baví jako na party a ani si neuvědomují, že cvičí.
Jednoduchost...Můžete začít na jakékoliv úrovni. Zumba je určená pro všechny bez ohledu na věk, kondici, taneční či sportovní zkušenosti.
Efektivita...Princip intervalového tréningu maximalizuje výdaj kalorií, spalování tuků a formování svalů.
Originalita...Hudba, kroky, pohyby, pocit...úplně jiné než jste do teď zažili! Cvičení nemá vyvolávat psychický stres, je to především zábava. Tím posledním, co po náročném dni (ať ve škole, nebo v práci) chceme, je další zbytečný stres. V tomto duchu se snažím vést společné tréninky. Hodiny jsou strukturované tak, aby si každý mohl sáhnout na své maximum. Není tedy důležité, zda jsem začátečník, sportovec, trpím nadváhou či jen nízkým sebevědomím. Každý si zde může najít své. Jde mi především o vytvoření příjemné atmosféry a kolektivního ducha, který je nápomocný při překonávání vlastní hranic a překážek. Jak se říká, když myslíš, že už nemůžeš, můžeš ještě třikrát, a není nic lepšího než podpora od ostatních.

HITT HIGH INTENSITY WORKOUT

Intensity Workout is very effective exercise which helps burn fat, shape figure, train your endurance and improves the cardiovascular system. Training includes elements of fitness exercises, strengthening and relaxing. We focus on strengthening the deep stabilization systém during this workout.

MORNING RIDE!

Morning ride is awakening of you body and mind. Burst of endorfines that you will get addicted to. Warm up, work out and stretching of all muscles. Your metabolism will spin at full blast. This is the best start of your new successfull day.

CIRCUIT TRAINING

Come to train not only the body but also the English language to new workouts.

You will make all your body stronger
You will improve your physical endurance
You will forget about your daily stress
You will enjoy your meals without blame
You will feel happy about the training as a clam

WARRIOR TRAINING

Determination, patience and hard work

Lessons are suitable for everyone no matter you are beginer or experienced warrior.
The level of workout can be adjusted from easy level to difficult and vice versa. Exercises are always properly explained before beginning.

The work out includes warm up (agility / ladder / stairs / exercises for agility, speed and attention / heating of muscles), circuit training (tire, ropes, etc), excercise focused on power of body. Training ends with stretching. You will be properly supervised and work out in pairs in order to get right training and reach maximal performance.

AVALON CROSS

Avalon Cross is a unique training where everything is just and only you. It does not matter if you're young or old, no matter if you're a boy or a girl. This new kind of workout is for all of you who love freedom and want to go over the limits.

Avalon cross is a combination of strength training, weightlifting and gymnastics, calisthenics, athletics and other activities which improve physique, strenght as well as mental aspects of an individual.

The training includes:

- Warm Up
- Dynamic Stretching
- Techniques of exercises
- WOD (work out of the day) the main training - you will be short of breath – you will be pushing your limits to maximum – you will be under pressure – but you will always leave the gym with a good feeling
- Stretching

OPENING HOURS

Mon-Fri: 6.00 am - 10.00 pm

Sat-Sun: 8.00 am - 10.00 pm

PRICE LIST

ADMISSION
Fitness, boxing, aerobic, cycling CZK 100.00
Fitness, boxing, aerobic, cycling
to 3:00 pm (departure until 4:00 pm)
CZK 90.00
Avalon Cross CZK 170.00
#Crossna CZK 150.00
Get up CZK 100.00
Student (with valid ID) CZK 80.00
child (under 10 years) CZK 60.00


MONTHLY PASS CZK 750.00
fitness, boxing, aerobic, cycling
ANNUAL PASS CZK 6600.00
fitness, boxing, aerobic, cycling
ANNUAL PASS FOR HIRE CZK 650.00 per month
fitness, boxing, aerobic, cycling