Events calendar

Neděle. 07 Leden, 2018 - Sobota. 13 Leden, 2018
Previous Week WEEK 02 Next Week
Pondělí. 08 Leden, 2018
16:00

Kick - box

Jedná se o bojový sport, ve kterém se využívají k porážce soupeře kopy z tradičních bojových umění (např. karate) a boxerské údery. Kickbox je sport, ve kterém bojovníci stojí, a proto zde není povoleno pokračovat v boji, když se jeden z bojovníků ocitne na zemi

17:00

Expandery

Dynamicko - silové cvičení zaměřené na celé tělo. Specifikem na tomto cvičení je , že se překonává odpor pružného gumového lana s rukojetí. Cvičení je ideální způsob jak se naučit používat hluboké svaly a vytvarovat tělo.

18:00

EMP

  • silově-formovací cvičení pro zlepšení kondice celého těla za pomoci tzv. "pumpování"
  • formování svalstva nohou, hýždí, trupu, paží i ramen
  • naučí rozpoznávat pohyby a polohy, které vedou k vadnému držení těla (=přetěžování skeletu)
  • zlepšuje prokrvení svalstva i podkoží, čímž bojuje s celulitidou
19:00

Kettlebells

  • Co je to Kettbell? Je to tradiční ruská litinová činka vzhledem připomínající dělovou kouli s držadlem. Cviky s kettlebellem zvýší kondici, zlepší držení těla i flexibilitu, odstraní bolesti zad, zpevní jádro těla. V Avalon Gymu máme provedení v 8, 12, 16, 24 a 32 kg. V protikladu s cvičením na strojích v posilovně, při kterých se procvičují pouze vybrané svaly, kombinuje cvičení s kettlebellem kardiovaskulární a silový trénink s prvky cviků pro získání nebo udržení pohyblivosti a ohebnosti těla. 
Úterý. 09 Leden, 2018
07:30
18:00

Sweat it out!

Chceš to ze sebe dostat? Chceš si sáhnout na dno? Chceš to prostě vypotit?
Sweat It Out je cvičební jednotka zaměřená na celé tělo a je založena na metodě „maximálního intervalového tréninku.“ Při klasickém intervalovém tréninku cvičíte v krátkých intenzivních intervalech a s delšími pauzami mezi sériemi. Cílem je zvýšit fyzičku a pálit tuky.
Při maximálním intervalovém tréninku cvičíte v 3 minutových intervalech na maximum s 30ti sekundovými pauzami mezi sériemi. Tento trénink prověří vaší vůli, protože je velmi intenzivní a s krátkými pauzami.
Dokaž, že se nebojíš a zkus to.

Do you wanna let it all out? Do you wanna reach the end of your ro­pe? Do you wanna Sweat It Out?
Sweat It Out is a total body workout. Training is based on a fitness method called "max interval training." In traditional interval training, you exercise at a very intense pace for a short period of time, and then rest for longer periods in between. The idea is to increase your areobic fitness level.
Max interval training has you work as hard as you can for 3-minute intervals, with 30-second periods of rest in between. This is a hard fitness training that requires you to work out at a very high intensity level with little rest in between.
Are you brave enough to try it?

Středa. 10 Leden, 2018
17:00

Intensity

Intensity Workout je velice efektivní cvičení, při kterém nejenom spalujete, formujete postavu, trénujete svoji vytrvalost, ale zlepšujete i funkci kardiovaskulárního systému. Trénink obsahuje prvky kondičního cvičení, posilování a relaxaci. Při tréninku se soustředíme na posílení hlubokého stabilizačního systému.

Čtvrtek. 11 Leden, 2018
16:00

Kick- box

Jedná se o bojový sport, ve kterém se využívají k porážce soupeře kopy z tradičních bojových umění (např. karate) a boxerské údery. Kickbox je sport, ve kterém bojovníci stojí, a proto zde není povoleno pokračovat v boji, když se jeden z bojovníků ocitne na zemi

17:00

Kick - box

Jedná se o bojový sport, ve kterém se využívají k porážce soupeře kopy z tradičních bojových umění (např. karate) a boxerské údery. Kickbox je sport, ve kterém bojovníci stojí, a proto zde není povoleno pokračovat v boji, když se jeden z bojovníků ocitne na zemi

18:00

Tae -bo

Kombinace kopů a úderů s dynamickou hudbou, rozproudí kardiovaskulární systém a procvičí kompletně celé tělo. Trénuje fyzičku i svalovou sílu, výbušnost, koordinaci těla a flexibilitu
 
- bojové techniky procvičí celé tělo: dolní polovina těla, břicho, boky a pas je formována díky kopům, údery přispívají ke zpevnění ramen, hrudníku, zad a paží
- intenzita cvičení je velice vysoká, což vede k rychlému zvýšení kondice a efektivnímu pálení tuků
- i přes vysokou intenzitu je al vhodné i pro začátečníky, během hodiny není tvořena žádná choreografie, každý pracuje na hranici svých momentálních možností
Pátek. 12 Leden, 2018
16:00

Box

Tréninky jsou zaměřeny na klasický olympijský box. V každém se snažíme najít jeho slabé i silné stránky a pracovat s nimi. Můžete se naučit boxerským technikám od úplných začátků,ale na své si přijdou i pokročilý. Není podmínkou účastnit se sparingů nebo zápasů. U nás můžete boxovat pro sebe, pro váš lepší pocit. ,,Mistrem je ten,kdo vstane, když už nemůže"

16:00

Expandery

Dynamicko - silové cvičení zaměřené na celé tělo. Specifikem na tomto cvičení je , že se překonává odpor pružného gumového lana s rukojetí. Cvičení je ideální způsob jak se naučit používat hluboké svaly a vytvarovat tělo.

Sobota. 13 Leden, 2018
19:00

Crossna

Tělo musí vyvíjet silovou vytrvalost, jinak dokonalé míry získat nelze. Pravidelným cvičením CROSSNA se tělo nejen zpevňuje, ale i zvyšuje jeho kondice. Cvičení je pro všechny věkové kategorie a různé typy lidí. Profesionální trenéři se dokáží postarat o úplně začátečníky a věnovat se jim během hodiny, kdy to nejvíce potřebují.
Crossna - druh silového a kondičního cvičení pro všechny věkové kategorie. Kombinuje gymnastiku, atletiku, vzpírání, fitness - cviky a mnoho dalších.

Nepotřebujeme žádně stroje. Stroje si tvoříme sami v lidském podání pomocí funkčních cviků a pár jednoduchých pomůcek. Tréninky jsou neustálé obměňovány a jsou ve vysoké intenzitě. Je třeba se připravit na to, že začátečník bude po prvním tréninku vyčerpaný. Ale i to má svůj důvod, vyžadujeme vysoké nasazení, odhodlanost a pravidlenost. Jen tím Vám můžeme zaručit 100% výsledky.

Provozní doba

Po-Pá: 6.00 - 22.00 hod

So-Ne: 8.00 - 22.00 hod

Ceník služeb

VSTUP
Fitness, box,
aerobní cvičení
100 Kč
Fitness, box,
aerobní cvičení
do 15:00 (odchod do 16:00)
90 Kč
Avalon Cross 170 Kč
student (s platným průkazem) 80 Kč
dítě (do 10ti let) 60 Kč
Osobní trenér 500 Kč / hod
Tréninkový plán 1000 Kč


MĚSÍČNÍ PERMANENTKA 750 Kč
fitness, box,
aerobní cvičení
ROČNÍ PERMANENTKA 6600 Kč
fitness, box,
aerobní cvičení
ROČNÍ PERMANENTKA
(měsíční splátky)
650 Kč
fitness, box,
aerobní cvičení