CROSSNA

Tělo musí vyvíjet silovou vytrvalost, jinak dokonalé míry získat nelze. Pravidelným cvičením CROSSNA se tělo nejen zpevňuje, ale i zvyšuje jeho kondice. Cvičení je pro všechny věkové kategorie a různé typy lidí. Profesionální trenéři se dokáží postarat o úplně začátečníky a věnovat se jim během hodiny, kdy to nejvíce potřebují.
Crossna - druh silového a kondičního cvičení pro všechny věkové kategorie. Kombinuje gymnastiku, atletiku, vzpírání, fitness - cviky a mnoho dalších.

Nepotřebujeme žádně stroje. Stroje si tvoříme sami v lidském podání pomocí funkčních cviků a pár jednoduchých pomůcek. Tréninky jsou neustálé obměňovány a jsou ve vysoké intenzitě. Je třeba se připravit na to, že začátečník bude po prvním tréninku vyčerpaný. Ale i to má svůj důvod, vyžadujeme vysoké nasazení, odhodlanost a pravidlenost. Jen tím Vám můžeme zaručit 100% výsledky.

CROSSNA - začíná pomalu tvořit komunitu a budeme rádi, když se tato komunita bude pod křídly AVALON FITNESS rozvíjet. CROSSNA se pomalu pro naše cvičící stává životním stylem, který nám ukazuje novou cestu a jen Vy sami zjistíte co dokážete na CROSSNA i mimo ní!

HITT HIGH INTENSITY WORKOUT

Intensity Workout je velice efektivní cvičení, při kterém nejenom spalujete, formujete postavu, trénujete svoji vytrvalost, ale zlepšujete i funkci kardiovaskulárního systému. Trénink obsahuje prvky kondičního cvičení, posilování a relaxaci. Při tréninku se soustředíme na posílení hlubokého stabilizačního systému.

Zpevni to!

Lekce je zaměřená na posilování svalů celého těla, avšak primárně se zaměříme na zpevnění problematických partií, jako jsou hýždě, břicho, problémové partie stehen a pánevní dno. Perfektních výsledků společně dosáhneme pomocí míčku, posilovacích gum, činek, váhy vlastního těla, ale také s využitím bosu, TRX nebo flowinu. Do hodin zahrnuji i prvky z pilates, které jsou výborné na zpevnění středu těla (CORE) a také posilování s vahou vlastního těla.

Cvičení je vhodné pro začátečníky i pokročilé.

Tak pojďte, ZPEVNÍME TO!

Tae-bo

Kombinace kopů a úderů s dynamickou hudbou, rozproudí kardiovaskulární systém a procvičí kompletně celé tělo. Trénuje fyzičku i svalovou sílu, výbušnost, koordinaci těla a flexibilitu
  • bojové techniky procvičí celé tělo: dolní polovina těla, břicho, boky a pas je formována díky kopům, údery přispívají ke zpevnění ramen, hrudníku, zad a paží
  • intenzita cvičení je velice vysoká, což vede k rychlému zvýšení kondice a efektivnímu pálení tuků
  • i přes vysokou intenzitu je ale vhodné i pro začátečníky, během hodiny není tvořena žádná choreografie, každý pracuje na hranici svých momentálních možností

EMP = Silově-formovací cvičení

  • silově-formovací cvičení pro zlepšení kondice celého těla za pomoci tzv. "pumpování"
  • formování svalstva nohou, hýždí, trupu, paží i ramen
  • naučí rozpoznávat pohyby a polohy, které vedou k vadnému držení těla (=přetěžování skeletu)
  • zlepšuje prokrvení svalstva i podkoží, čímž bojuje s celulitidou

EXPANDÉRY

Dynamicko - silové cvičení zaměřené na celé tělo. Specifikem na tomto cvičení je překonávání odporu pružného gumového lana s rukojetí. Cvičení je ideální způsob jak se naučit používat hluboké svaly a vytvarovat tělo.

BODY PUMP

Pojďme to rozpumpovat! Jak už název napovídá, při tomto cvičení zapojíme efektivně svaly, které doslova napumpujeme a posílíme. Celé tělo se postupně procvičí při tomto energickém posilovacím tréninku, kdy využijeme různé pomůcky, zejména nakládací tyče. Každý si volí zátěž přiměřenou svým možnostem a ta se při pravidelném cvičení neustále zvyšuje. Zpevníme tak tělo, které získá hezčí tvar a zvýrazní křivky.

Provozní doba

Po-Pá: 6.00 - 22.00 hod

So-Ne: 8.00 - 22.00 hod